31.07.08

Rapsöl - Kanola Yagi


KANOLA YAĞI





Uzun zamandir Tv lerde (alman kanallarinda ) yemek programlarinda cicek ve MISIR özü yaglarini kullanmamamiz gerektiginden hatta evlerimize sokmamamiz gerektiginden bahsediyorlardi. Ascilar (Almancasi-Rapsöl.) ü yani Kanola yagini öneriyorlardi. Bende öyle yaptim.
Sonra Türkce sayfalara girdim baktim sizin icin arastirdim :)) Simdi Kanola yagi aldim onu killaniyorum (sadece kizartmalarda).
Kanola yagimis Türkcesi .
Zaten evimizde siviyag olarak Zeytin yag kullaniliyor ama kizartmalarda zeytin yagi maalesef yandigi icin daha zararli hale geliyordu ben ona ragmen kizartmalarimda zeytinyag kullaniyordum taki bu yagi alincaya kadar . Bu yag en ideal yağ oranılarına sahip bir bitkisel yağ ,benzerleri arsında en düşük doymuş yağ oranına sahip. Kanola iyi miktarda Omega-3 yağı içeriyor . Zeytinyağının önemli bir alternatifi ve özellikle sagligina önem verenler icin cok önemli ve zengin icerikli bir yag. Bu bilgiyi sizlerle paylasmak istedim . Benden Söylemesi :)