14.08.08

Minik Kekcikler ve Pudingli KEK

Ufak Bir Tio :: Ben bu Kekleri yaptiktan sonra biraz kaldi . Kalan keklerim icin bir puding yaptim sonra servis yapicagim kabin icine gelisi güzel yerlestirdim ve üzerine puding . Isterseniz üzerine krema , hindistan cevizi yada Vs.. süsleme yapabilirsiniz
.............................................................................................................
..............................................................................................................


KAKleri yaptigim tarih :05,08,2008


KÜcük Kekcikler (muffins)
3 yumurta
2 su bardagi un
1 su bardagi süt
1vanilya
1kabartma tozu
2 yemek kasigi margarin
5 yemek kasigi seker (ben sekri az koydum siz cogaltabilirsiniz)
biraz üzüm , findik ceviz ve kakao

üzüm findik ve cevizi eklemeden diger malzemeleri karistiriyoruz. kivamini alinca yarisini ayiriyoruz bir yarisina üzümleri findiklari ve cevizleri ekliyoruz . Diger yarisinida kakao ile karistiriyoruz . Iki cesit kek elde etmis oluyoruz :))


Tarif görmüs oldugunuz Türkce olan yemek kitabindan .