24.12.08

3 Renkli Patates Salata

[CIMG7845.JPG]
3 Renkli Patates Salatasi
Patates, havuc , maydanoz , yesil sogan, dereotu,zeytinyag,tuz,karabiber

Patatesleri haslayip sicaken eziyoruz biraz zeytinyag istege göre birazda tereyagda olabilir . Ezdikten sonra kenara alip Püreyi 3 parcaya bölüyoruz,
havuclari rendeliyoruz yada robottan geciriyoruz biraz zeytin yagda hafif kavuruyoruz cok öldürmeden . Ayirdigimiz patatesin bir parcasini havucla karistiriyoruz Isteginize göre tuz karabiber veya pul biber ekleyebilirsiniz.
[ucrenklisalataa.jpg]
Bu nu da kenara aliyoruz. Simdi son bölümde sira , simdide yesillikleri ufaltiyoruz ben robotta parcalayarak yaptim 2. Patatesle karistirip yesil renkliyi elde ediyoruz. .
Sonrasinda koyucagimiz kalibin en altinda sade olan patatesi sonrasinda isteginiz renkleri sirayla yerlestirin . Buzdolabinda biraz beklettikten sonra servise hazir

Not ben ilk önce kek kalibina koydum altina strec folyoyla sonra ters cvirdim begenmedim onu cikardim silikon kaliba koydum silikonda daha iyi oldu .

ITIRAF : Sekil olarak cok basarili olmadi, tadi cok güzel birde ben sarimsakli yogurtla servis yaptim , ama sekli daha güzel olabilirdi ;)