28.07.08

Dogum Günüm . Movie PARK

27.07 Dogum Günümdü Movie PArk daydik. Ee ben dogum günü cocugu olarak bedava giris yaptim :)
Ve binmedigim hic birsey kalmai bazilarina binmedim onlarda ocuklar icin olanlardi . Adrenalin doruklardaydi ;)

Pazar gününe denk gelmesi iyi olmadi cünkü cok kalabalikdi tabiikio zamanda birseylere binmek icin cok bekliyorsunuz . ama benim bindiklerimin bazilari okadarda yogun degildi ;) herkesin cesareti benimki gibi XXL degil :)) (burasi birisine atifti)






Cocuklar gibi eglendim :)) amaaan zaten cocuk sayilirim 30 ne ki ;) daha 35 var 40 var 45 var .
Bekle 35 geliyoooorum yolu yarilamaya (Cahit Sitki Taranci diyorya Yas 35 . . .)
Allah herkese benim ki gibi bir 30 yas nasip etsin .Saglikli huzurlu Ve Sevdigi kisiyle coook Mutluuu bir hayat temenni ediyorum 'HEPINIZ ICIN . . . . .


Cok Güzel bir Eglence merkezine gittik . Yillar önce gitmistim ama bu kadar cok cesit yoktu resimleri buyrun.Cok keyifli bir gündü .
MErak edenlere adresini veriyorum http://www.movipark.de/