01.08.08

Salatalik Tursusu

Salatalik ve Biber Tursum


Salataliklari ve biberi yikayin . Sonrasinda tursu kabiniza keserek koyun isteyen bütün de koyabilir , o zaman salataliklara catalla delikler yapmaniz gerekiyor . Salataliklarri ve biberleri koyduktan sonra sarimsak lari dograyin ve tuzu üzerine dökün.
Simdiiiii Limonmu Sirkemi :)) Bu olay komik nedenmi Söyle anlatiyim Ablami aradim (tursu olayinda cok da iyi degilim) ne eklemem gerektigini sordum o da Limon ekliyorum ben dedi , ama kardesim sirkeyle koyuyormus ben ne yaptiiiiiiim ;) ikisindende biraz ekledim . :))

Resmi ni gördügünüz tursu yu Sali aksami saat:21:30 civari kurdum . :))
Veee bu günde yedik . Bu kadar hizli nasil oldu o da annemden :)) Annem yaptigi zaman önce günesde bekletiyordu bende öyle yaptim ilk gün günesde beklettim . sonra rengi degismeye baslayinca serin bir yere yerlestirdim ... . . .