23.01.09

REVANi

CIMG7961

MAlzemeler
  1. 3 yumurta
  2. 2cay bardagi un
  3. 1 cay badagi irmik
  4. 1 cay bardagi siviyag
  5. 1 cay bardagi seker
  6. kabartma tozu
  7. limon kabugu rendesi (missss gibi koku veriyor)
  8. 1 cay bardagi süt (yogurt yokdu süt kullandim aslinda yogurt koyuyordum)

öncelikle yumurta ve sekeri iyice cirpiyoruz siviyida ilave edip biraz daha cirpdiktan sonra bütün malzelemeleri ekliyoruz. limon kabugu rendesi cok hos bir koku veriyor istege göre istemezseniz eklemeyedebilirniz.Bütün malzemeleri karistirip kaliba dölüyoruz ve isinmis firinda 170 derece pisirdim ve yaklasik 25 dk falan , aslinda üzeri iyice kizarincaya kadar diyelim .

SERBETI ICIN

  1. 2 su bardagi seker
  2. 3,5 su bardagi su yada 4
  3. veee yarim limon

Serbeti keke baslamadan yaparsaniz daha iyi olur cünkü sogmasi yada ilik olmasi gerekiyor .Serbet konusunda herzaman sanki acemi gibi oluyorum bir türlü tam dengeleyemedim . Ne kadar kaynaticam yada limonu ne kadar SIKmaliyim sansa bu da iyi oldu digerleri gibi ;)


CIMG7962

Keine Kommentare: