15.04.09

Balkonumu sararttim :)


Saksilarimi ve duvarimi sararttim :))
BAlkonumu gecen sene boyamaya niyetlenmistim ama bir türlü renkde karar veremiyordum, en sonunda esimle son karari verdik sari renk. Ögleden sonra harika günes vuruyor ve sari renk diger duvarlara yansima yaparak daha da güzellestiricek diye düsündün .
Dün gittim boyami aldim geldim . aksam olmak üzereydi ama duramadim saksilari hemen boyadim . Bu sabahda erkenden duvari hazirladim , kanarlari bantladim bulasik görünmesinler diye , sonrada basladim boyamaya sonuc cok güzel oldu .
Resimdeki balkonun son durumu degil henüz bitmedi . kenar bantlari da duruyor . ikinci kat boyaniyak daha cünkü renk o zaman tam oturuyoor... tam bittiginde son durumu da fotografini cekerim .... :))


Ama saksilardaaaan coooooook da memnunmuyum hmm bilmiyorum , ama cok da fena degil en azindan eski renklerinden cok daha iyi :)

Keine Kommentare: