FACEBOOK SAYFAMADA BAKMAYI UNUTMAYIN :) AzideVeNurgulden



KANALIM : www.youtube.com/azideev

Loading...

31.05.09

Kolay Pogaca Hamuru


Bu hamuru cok seviyorum ama 2 yildir yapmadigimin farkina vardim . Tarif sekercim ablamin tarifi

MALZEMELER :

  1. 2 maya
  2. 1 su bardagi sicak su süt
  3. 1 su bardagi sivi yag
  4. 1 su bardagi ilik su
  5. 1 corba kasigi seker
  6. 1 tatli kasigi tuz
  7. 2 yumurta sarilari üzeri icin beyazlarini icine katin
  8. un , ölcü veremiyorum ölcmedim :)

YAPILISI :...... Bütün malzeleri karistirin ve kulak memesi kivaminda cok hos bir hamur oluyor . Önemli olan hamur oldugu icin pogacayi söyle yapin böyle yapin demiyorum. Istediginiz icin kullanarak istediginiz sekili verin . Gercekten en kolay hamur bence bu .
Ben yaparken ölücleri 2 kati olarak yaptim .


Hamuru yogurtduktan sonra ic malzemesini hazirlayin . Veeee en güzelide hamuru dinlendirmeye bekletmeye gerek yok ..

1 Yorum:

Anonym,  18.4.11  

bugün denedim ama 1 maya kulandim
bide birkac tanesine sucuk dizdim
ailemin cok hosuna gitti..

Related Posts with Thumbnails
Sayfamin su anda sonundasiniz ama daha bitmedi Önceki KAyitlari Tiklarsaniz devam edebilirsiniz.

Bebegiim

Daisypath Happy Birthday tickers