13.05.09

Münster -Hayvanat Bahcesi


Bu gün Münster sehrinde hayvanat bahcesindeydik. Cok eglenceliydi takiiiiiiii fotograf makinanim sarji bitene kadar , cok üzüldüm . Cünkü Yunusbaliklarinin ve fok baliklarinin gösterilerini cekemedim . Cok sirinlerdi .




Diger birkac resimlerede bakmak isterseniz

http://www.flickr.com/photos/azide/sets/72157618103278810/show/with/3528702641/

bu adresi tiklamaniz yeterli .

Her türden canli vardi . Aaa unutmadan birde görevliler Aslanlara yemek verirken onlarin yanindaydik, cok ürkütücü vede heycanli bir andi :)) yani onlar kafesteydiler zaten kafeste olmasalardi , su anda ben bunlari yazamiyor olurdum :))

Tek kötü sey her firsatta , yaa nasil bitti sarj diye diye gecti :)) cok güzel anlari kacirdim . Güzel bir gündü . .

*************************************************************

Bu adreste gittigimiz yerin resmi sitesi , oradanda hayvanlara bakabilirsiniz . Ben hepsini resimleyemedim . Ama burdan hepsini görebilirsiniz . Harikalar biz hepsini canli canli gördüük :))

http://www.allwetterzoo.de/simpleviewer/index.html

mutlaka bakin .

Keine Kommentare: