09.11.09

Karamelli Puding (2.krem karamel denemesi)


iki gün önce yine krem karamel yapmaya kalkistim aslinda TIK yani kalkistik Escigimle .Karamel görevi ona aitti bende kremasini yapicaktim . Ablamcigim jokerimi aradim ondan tio aldim... Yaptik ama degistirdik buda escigimin önerisiydi " Tabagin altina degilde karameli üzerine koyalim dedi bende ok. dedim yaptik ..... aaaa süperdiiiii
SIMDI yani biraz önce yine Azide & Salim isbirligince hazirlanan Puding karamel tarifi geliyoor..

MALZEMELER
  1. 3,5 su bardagi süt ,
  2. yarim su bardagi seker ( + 5 yemek kasigi seker karamel icin)
  3. 4 yumurta
  4. vanilya
  5. 1,5 yemek kasigi un

YAPILISI

  • bir kavanozda 4 yumurta yarim su bardagi seker, , un , vanilya ve 1 su bardagi süt blanderdan gecirilir
  • ayni anda ocaga 2 su bardagi süt konur ve o kaynamaya baslayinca yaptigimiz karisim bu süte ilave edilir ve cirpilir dikkat edin dibi tutmasin ! ! !
  • kivami muhallebi kivaminda olucak
  • Karamel icin Teflon tavaya 5 yemek kasigi seker konur , sulanmaya baslayinca cok kararmadan kremadan 3 yemekkasigi bu karemele eklenir ve karistirilir.
  • Servis kablarina önce muhallebi üzerinede karamel konur ..
  • Veeee afiyetle soguduktan sonra yenir ( biz sicak yiyoruuuz)


NOT: Seker oranlarinda azaltma yada cogaltma yapilabilir. Bana biraz sekerli geldi bu yaptigimiz

KREM KARAMEL : Gecen gün Alman kanalinda yaptilar yaklasik 7 yumurta kullanildi ve hic un eklemediler ama ocakta degil firinda pisirildi .Sanirim orjinali de böyle . . . .

Keine Kommentare: