24.06.10

2. kez Cookies denemesi ( bu süper)


Digerinin tarifni vermiyorum cünkü bu simdi yaptiigim cok daha iyi oldu
.....
Ben u tarifi yaparken sizler icin ölcerek yaptim sonuc harika . Malzemelerin 2 katini yaptim ve saklama kaplarima yerlestirdim ....

Malzemeleri veriyorum
150 gr tereyag
200gr un
200 gr esmer seker
1 cimcik :)  tuz
1 yumurta
2 cay kasiigi karbonat
1 vanilya
1 vanilya tereyag esansi ( kücük tüpde ikisi bir arada)
50gr badem
60 gr beyaz yada normal cikolata 



Yapilisi
  • Öncelikle seker yumurta ve tereyag tahta kasik yardimiyla cirpilir .
  • badem ve cikolata haric , bütün malzemeler karistirilir.
  • bademler ve cikolatada eklnir
  • buzdolabinda yarim saat yada 45 dakika dinlendirilir.
  • firinkabina yerlestirilir.cok bastirmadan yapilir cünkü zaten yayilicak kurabiyeler
  • kurabiyeleri cok SIKISIK  yerlestirmeyin olduklarinin iki misli olucaklar cünkü
  • 170 derecede 15 dakika  ( siz kendi firininiza göre ayarlayin alti kizarin´ca yeterli ...
  • Afiyet Bal seker olsuun

Keine Kommentare: