13.06.10

Kizima ilk Diktiklerim :)


:))
Genelde bebek kiyafetleri pembe cicili ve bicililer evet bende cook seviyorum herseyi pembe neredeyse bebegimin ama ben siyah giyinmeyide cok seviyorum bazen Siyah ojeler siyah makyaj. Derken esimle gezerken kuru kafa emzikleri görünce hemen saldirdim :))
Bebegim icin bir tasarim düsündüm , ve siyah kiyafet aramaya basladiim amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa YOOOOOK ....
Is basa düstü ve cok sevdigim ama bana kücük olan bir üstlügümün kollarini kizima feda ettim ve bir tayt diktim baska bir taytin üzerine koydum ayni sekilde kestim ve diktim sonrasinda da kenarinada süsler ekledim ......

Tisört de diktim aslinda ama o cok istedigim gibi olmadi .
Yine bana dar gelen ama atmadigim bir kotumun bacagindan da bir etek cikti .. pembe bir tisörtümden de etege süsler ekledim ..
Gercektende herseyi atmamak lazim. Cok kiyafetimi sakliyordum zaten iyi olanlarini simdi oyuncak bebege diker gibi dikiyorum ;)) cok eglenceli



bence cook seker oldular ben bayildim yaptigima ve sizlerle paylasmak istediim .


resimler büyük görünüyorlar ama cok daha kücücükler ;)



Bu dikisin devami kesin olucak

Keine Kommentare: