19.12.10

TAVUK SUYU

Tuvuk Suyu icin ben : 
  • 2 adet but   , 
  • kereviz , havuc , sogan , 
  • sarimsak , pirasa ve birazda maydanoz kullandim .
YAPILISI :
  • öcelikle tavuklari iyice yikadim sonra tencerenin en altina koydum
  •  Yikanmis ve temizlenmis olan  olan sebzeleride üzerine ekleyip  soguk su ilavesi yaptim ( su kesinlikte soguk su olucak)
  • ilk ince kaynattim ve sonrasinda kisik ateste 1,5 - 2 saat kaynattim . 
  • kalan sebzeleri püre yapip minik kaplarla buzluga koydum , bebegimin  mamalarina ilave edilmek üzere ;)
  • Suyunda bir kismini da  kavanozda buzdolabina (kullanilmak üzere )  bir kismnida yine buzluga tek kullanimlik olarak ayirdim ;)  benden bu kadar .  aaa tuzu yazmadim evet ekledim ama coook az deniz tuzu  . . . . .
Umarin sizede faydasi olur

Keine Kommentare: