07.12.10

TIG ile Örgüden cicek

face de bir arkadasin sapkalarindaki cicekleri görüp hayran kaldim , bende cok sapka kullaniyorum ama hazir aliyorum . Malesef örgü gibi bir meziyetim yook yada yoktu ;)  aslinda hala yook  simdi karar veriyoorum evet aslinda yook ama ne yapip ettim cicek yapmayi ögrendim , nerdenmi ögrendim internet sagolsun ;)
Aslinda iplerle sorunum var tirnaklarima degince bir GICIKlik oluyor . TIG  ile ip aldim rengarenk ipler ve basladim internetten arastirmaya . Youtubede bir sürü tig ile ilgili örgülere rastladim en güzelide Elliza  adinda Alman bir hanimin sayfasi . Cok güzel detayli anlatimlari var . Neyse efendim cok uzattim simdi  gelelim benim yaptigim sanat eserlerine :P    sayi yok izlediklerimden uydura uydura birseyler cikardim ;)
Resimlerin üzerlerine tiklarsaniz daha büyüt boyutlarda görebilirisniz ;)
Benimde bebegiminde beyaz montlarimiz var o yüzden beyaz cicek cok kullandim .
Beyaz berelerimiz var ikimizinde onlarada renkli renkli cicekler yapicagim , bitince mutlaka eklerim ;)
Ciceklerin ortalarinada silikon tabancasiyla tas yapistirdim .


Keine Kommentare: