13.07.11

PAPATYA EKMEK


Tarifi internetten aldim ve sonuc cok lezzetli ama nedense ekmeklerde hep ayni sorunu yasiyorum , 1 gün sonra cok ufalaniyor hatta soguduktan neredeyse 5 saat sonra  . . . Neden oldugunu anlamiyorum bilen varsa lütfen yazsin
MAlzemeler
  • 4 su bardagi su
  • 1paket yas maya
  • 2 tatli kasigi tuz
  • 1 tatli kasigi seker
  • 1 yemek kasigi zeytinyag
Yalisi :: ::: Bütün malzemeler karistirilir . Yumsak bir hamur yapilir yaklasik 45 dk dinlenmeye birakilir . IYIce mayalandiktan yani kabardiktan sonra . Hamurdan 6 tane yuvarlak  yapilarak  Papatya sek´linde tepsiye yerlestirilir . Tepsi mayasi cok önemli  yaklasik 20 -25 dk tepside dinlendirilir ve Firina verilir .
Benim firinimda 180 derecede iyice kizarincaya kadar pisirdim . Zamana bakamadim ;)


Keine Kommentare: