13.04.12

PAscalya Cöregi ve yumurtalar

Yazmayali ne kadar uzun vakit olmus :))  ay utandim simdi . Gecen pazar kizimin dogum günü ve bizimde ebeveyin günümüzdü :))))  videolarimi takip edenler ne dedigimi cok iyi biliyorlar . Yani efendim söyle anlatayim biz Anneler günü babalar günü , sevgililer günü böyle bizim adimiza belirlenmis tarihlerini baskalarinin belirledigi günleri kendi günümüz olarak kabul etmiyoruz . Benim anneler günüm ve Esimin de babalar günü KiZIMizin dogdugu gündür :) ee ama öyle degilmi hepiniz bir düsünün , .......Zaten herkesinde ayni günde nasil sevgililer günü olur bunu da anlamis degilim  :))) blogumda yillar öncede hep bu konularla ilgili dönem dönem yazmisimdir . Neyse iste bizde böyle ...

                 Gelelim Pazar gününe cok güzel bir gündü Cekirdek ailemizle birlikte kendi aramizda cok ho$ bir gün gecirdik Cook sevdigimiz ailemizin icinde önemli bir yeri olan Martina'mizda bizi unutmamis ve Ugradi ve hediylerle geldi ve PAscalya cöregi yapmis (osterzopf hefeteig) , aman Allaaaaahim misss missss , Icinede mahlep koymusmu bir harika kokuyorduki sormayin , mutlaka denemek istedigim bir hamur isi ;) veeeee PAscalya  bayramindan dolayida Seker kizlari kendi elleriyle yumurtalar boyamislar ve taze taze haslanmis olarak geldi ;) 

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Canim siten mukemmel!! Bayildim walla! Kadinlarkulubu diye bir site var orada arkadaslara onerdim. Ellerine saglik.

Anonym hat gesagt…

Azide Hanim merhabalar insallah iyisinizdir.Ben sevgi. Size son zamanlarda pek yazamadim ama hergun severek takip ediyorum kanalinizi.Size olan hayranligim bir katt daha artti en son kitaplar videosundan sonra.Yani tek kelime ile supersiniz dusunceleriniz o kadar dogru ki, size kuran da tutunda butun hepsinde size katiliyorum.Cok tarifsiz ve aydin bakiyorsunuz her konuya.Mantikla dusunen insanlara her zaman listemde ust sirralarda.Yani harikasiniz.Ayni zamanda copyalar original yasatir diye laf var ya onu size hatirlatmak istedim.Emeginize dilinize saglik.Sevgile kalin hoscakalin.sevgi.oxford.

Azide Hobi hat gesagt…

Sevgi Hanim ,cok mutlu ettiniz beni güzel yorumuzla ;) Teskler , Umarim birilerinide bu kitaplar videosu ISIK olur , insallaaah . Tekrar cok tesekkürler yorumlariniza , her zaman yorumunuz beni mutlu ediyor.
Sagliklar ve güzel günler diliyorum
Bendende bol Sevgiler ;)