www.youtube.com/azideev ° instagram:Azide_hobi

Loading...

28.07.12

3 gunde 2 yeni makina :)

Tr den geldikten sonra bir türlü teknik aletlerimdeki sorunlar bitmek bilmedi :S derken ESimin bana güzel bir süprizi oldu Canon 600D :O sasirdim ve cooook mutlu oldum tabiiki .....derkeeeeeen ertesi günü hayvanat bahcesine gittik ve makinayi denemeye basladim , AMAN ALLAHIM makina o kadar agirki :))) zaten cantalarim vakiz gibi dolasiyorum :D  ama cidden agir cantasi zaten büyük cantama sigmadi elimde tasiyim dedim bilegim agridi :)) cok hassasiiim cooook :)))  ama yinede hemen Escada süsünüde taktim ettim cünkü bu detaylarin beni rahatsiz edicegi hiiiiic aklima gelmezdi ! ! ! ama cok önemli , yani bir türlü yooook ISINAMAdim makinaya .
Sonraki gün düsün tasin ölc bic derken yok dedim ve makinayi geri vermeye karar verdim . veeeeeee bu gün memnun kalmadigimi söyledim ve yerine daha sirin ve pratik bir makina aldim ;) Tabiiki 600d nin kalitesi tartisilmaz ama o kadar da iskenceye gerek yok ki ben herzaman cantasinda makina eksik olmayan bir kisiyim . Evet bu seker makina benim yeni oyuncagim oldu ;)
Sevgili Canon 600 d malesef olmadi ;)

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Iyi gűnlerde kulanmayi dilerim

Anonym hat gesagt…

merhabalar,

size almanya karlsruhe den yaziyorum. bi süredir youtube deki videolarnizi takip ediyorum.. tuhaf gelebilir ama tarif ve ürün-önerilerinden ziyade kizinizin tatli, tatli araya girmesini merakla bekliyorum ve o bicir bicir konusmasi cok hosuma gidiyor. benim de bes yasinda bir oglum var o da cok konuskan lakin sizin kizin "bende, bendeee, bendeeeeee" diye attigi cigliklarina bayiliyorum. yasina göre gercekten güzel tepkiler veriyor. ana okuluna baslayinca özleyeceyiz "yorumlarini" ;)
hayirli ramazanlar diliyorum
sevgiler
dilek

:) Azide Yazici ^ hat gesagt…

Güzel yorumunuz icin cok teskler ;) Allah sizin yavrunuzu sizlere bagislasin , güzelliklerle büyütmek nasip etsin ;) Bende size hayirli ramazanlar diliyorum .
Sevgi ve Selamlarla
Hoscakalin

Merve hat gesagt…

Bence de ufak minik pratik cantada tasinabilir fotomakineleri daha kolay ve pratik. ;)

www.youtube.com/azideev ° ° Instagram : Azide_hobi

Loading...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails