12.08.12

Bayram hediyesi icin FIKIR

4 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

öncelikle ürünler gerçekten çok iyi, güzel tercihler :)
bence kesinlikle kullanılmış ürünler de eklenmeli, sonuçta dezenfekte etmek mümkün ve kullanmak istemeyenler de başkalarına verebilir..
sabırsızlıkla bekliyorum çekilişi :)

Dilarahandan hat gesagt…

benim içinde hiçbir sorun yok :) body shop ürünüm hiç olmadığı için o markayı çok merak ediyorum zaten Ah birde yaşadığım yerde mac mağazası olsa :( neyse hediyeler süper bende çekilişi heyecanla bekliyorum ...

Anonym hat gesagt…

Azdecim cok iyi düsünmüssün, benimde elimde birsürü begenerek aldigim ama eve gelince bir veya iki kere kullandiktan sonra hosuma gitmeyen ürünler oluyor.
cekilisi heycanla bekliyorum.

Ilknur

esra hat gesagt…

önce senin kızını iyice bi yerim :) allah bağışlasın.ürünlerde de bence kullanılmış far olmasının hiç bi sakıncası yok çünkü bi zarar oluşturcağını sanmıyorum ve çekilişini heyecanla bekliyorum :) sevgiler..