28.08.13

Hediye Zamani ;) Cekilis Azide Hobi den Hediyeler - Verlosung




EVET AZIDE HOBI den yine bir cekilis daha  4 yilda bu kacinci cekilisim bilmiyorum ben sayamadim ama 20 olmustur yani üyleerimden secip hediye yolladiklarim dahil tabiiki :))
Azide hobi olarak yaptigim bu sayfalarimda sizlerinde böyle minik güzelliklerle mutlu olmasi beni de cok mutlu ediyor ;)
O aman ne yapiyorsunuz simdi iyi seyirleeeer ;)

https://www.facebook.com/AzideVeNurgulden  . . . . . . .
video icin tiklayin ...http://www.youtube.com/watch?v=2oL8OBtga9k
Hediylerin fiyatlari söylemez ama orada öyle iki harika ürün varki bence fiyatlarini bosverin ürünler den bir tanesi özel üretim 
D&G ruj özel üretimden yani bence cok özel bir hediye Ve tabiiki benim en favorim olan 
Maybellinenin 24 saat kalici rujlarindan olan ruj . 
2tane Body shopun harika ürünü her ikiside bende de var ve cok begenerek kullaniyorum ;) 
Chanel den olan rimeli söylememe gerek varmi bilmiyorum sizler iyi takipde olanlar bilirler kendimde kullaniyorum ve bayiliyorum o rimele ;)