22.04.14

Cekilis - Verlosung -Hediye 2014

HAYIR ARTIK CEKILIS YOK !Yoruldum Cekilislerin stressinden ( Ee yas gidiyor yani ;) :)
Bir önceki hediye gönderdigim videoda da bahsetmistim , üyelerim arasindan ben belirliyorum 4 yilin sonunda bunun en iyisi olduguna karar verdim .Gamsiz basim agrisiz ASIM oldumu yaa acaba :) :) :)  Herseyin tadinda olmasi ve amacidan sasmamasi icin bu en iyi yöntem diger blogger ve vlogger arkadaslarada siddetle tavsiyemdir ;)

Bu seferde yine Facebook da paylasimlarini eksik etmeyen ve begenilerini yorumlarini sürekli aktif tutan ve youtuba da da ayni zamanda üyem olan Gülcan Cokyasara gönderiyorum , Postayi bu gün attim , Insallah yakin zamanda eline ulasir. Facebook dan : Azidevenurgulden sayfasini begenmeyi unutmayin ve videolari tarifleri paylasin ;) sonuc mutlu son :))

Nelermi gidiyor
Maybelline 24 saat kalici rujlarindan 
P2 rimel 
p2 eyeliner 
The body shop allik 
Artdeco tekli far 
Loreal sac bakimi serumu 
veeee bir cok test ürünleri parfüm ve kremler 
www.youtube.com/azideev