24.04.14

Russischer Zupfkuchen - Kakaolu Peynir Keki / Azide Hobi

BEN COK  BEGENDIM SIzde BEGENIN :))) 
Selamlar Azide Hobi ye Hosgeldiniz ;) Videolarimdaki gibi Selamliyim dedim :)) 
Hamurun bütün malzemeleri karistirilir ve kaliba konur , sonrada buzdolabinda bekletilir , Unutmadan bir mandalina büyüklügünde hamur dan ayiriliyoruz üzerineparcalari koparip koymak icin ;) 
Sonrada ici icin yine ayni sekilde malzemelerin hepsi karistirilir  Labne yazdim ama ben Quark kullandim cünkü TR de labne sizin isinizi görrür :)) 
sonrada fotografda gördügünüz gibi uzerine parca parca hamurlrdan serpistirilir.
180 derecede 45 ile 60 dakika yaklasik pisirilir :) 
Denemeyen kalmasin benim gibi Peynir keki sevenlerdenseniz yani Käsekuchen ;) Cheesecake buna bayilicaksiniz :)

Sevgi ve Selamlarla
 Azide Hobi  de takipde kalin 
Facebook : https://www.facebook.com/AzideVeNurgulden



Keine Kommentare: