13.11.19

Charlotte Tilbury The Icon Lidschatten Palette ve PARFÜM / Azide hobi

Eveet cok merak ettim palete kavustum , yapisini cok merak ediyordum ve sonunda aldim .



Palet cok güzel yapisi renk skalasi da cok iyi  ama ufak bir kaza gecirdi , Aferin bana :)  düsürdüm paleti kendim nazar ettim ya resmen ;)  videoda detayli izlemek imdi linki tiklayin  , hepinize iyi seyirler . 
Bi de parfüm efsaneeeeeeeee harika bir koku jean paul gaultier la belle . Bu aralar asiri sekerli kokularla aram hic yok ne gibi biliyormsunuz mesela ARMANI SI nasil kullanmisim o kokuyu diyorum resmen cok asiri sekerili geliyor sanirim 40 dan sonra koku zeyvkim daha sakinlesti :D detaylari video a izlersiniz .
Hepinize sevgi ve selamlar la güzel günler
#youtube da izlemeyi ve yorum yapmayi unutmayin bu arada #instagram dan da #azidehobi tam hesabim azide_hobi takip etmeyi ihmal etmeyin ;) .




Keine Kommentare: