21.02.21

serum

Selamlar Merhabalar son dönemlerde kullandığım 3 tane serum Her üçü de nemlendiriciden önce cildime uyguluyorum ve bu pembe Quartz taşlı ruloyla masaj yaparak uyguluyorum ve nemlendiriciden önce üzerine sonra nemlendirici sürüyorum zaten serumlar alt cilt için yani sadece yüzeysel değil üzerine kullandığımız nemlendiricide dış cildi sağlıyor Her üç serumu da dönüşümlü kullanıyorum yani bir tanesini sabah kullanıyorsan diğerini öğlen kullanıyorum veya bir tanesini Bugün kullandıysam sabah öğle bir diğerini sonraki gün kullanıyorum aslında aynı dönemde kullanıp bitirmiş oluyorum 3 serumda gerçekten Başarılı 🌸🍃💫💕👍👍👍özellikle Kore markası d'alba spreyli bir serum olmasından dolayı çok kullanımda pratiklik sağlıyor her 3 markada hayvansal hiçbir ürün içermiyor

Keine Kommentare: