27.09.21

Değerli taşlar /Yeni bileklikler/

🌸🍃💕Selamlar Merhabalar hepiniz bloguma sayfama Hoş geldiniz uzun zamandır değerli taş bakıyordum internetten ve 3 bileklik  sipariş verdim bilekliklerim geldi🥰🥰 ve ben Aldığım bu bilekliklerden ikiye bölüp Betül'e de Bileklik yaptım detayları YouTube kanalımda yayınlayacağım .. ilk önce Instagram'da bir sayfa buldum oradaki fiyatla amazondaki fiyatları mukayese ettiğimde amazondaki fiyat bana çok daha uygun geldi firmanın Detay ismini vesaire sine YouTube'da paylaşırım. taşları ve bileklikleri ne kadar sevdiğimi beni uzun süredir takip eden herkes bilir ve değerli taşların vücudumuza pozitif etkileri de var Bunları önceden de paylaşmıştım zaten . 

Yakında yine amazondan Nereden aldığımı detaylı bir şekilde YouTube kanalında alışveriş videosunu da paylaşırım hepinize sevgi dolu Tatlı mutlu huzurlu günler dilerim
🌸🍃💫 www.azidehobi.com 💫🍃🌸
 ~~~~~ ♡´・ᴗ・`♡  ~~~~~
 ❥︎❥︎❥︎🌸🍃 @azide_hobi 🌸🍃❥︎❥︎❥︎

❕📽YouTube kanalıma geçiş yapmak için profilden linke tıklayıp YouTube kanalındaki videoları izleyebilirsiniz ve kanalıma abone olabilirsiniz. ✔❕🌸🍃💫🌸🍃💫
.
 Unbezahlte Werbung. 
👉 #azidehobiyemekler 
   👉 #azidehobigeziyor
.

#gutenmorgen#günaydın #안녕하세요 #Buongiorno #Buenosdias#Goedemorgen#早上好 #azidehobi



Keine Kommentare: