07.11.21

Kimi takip ediyoruz ?

Selamlar Merhabalar Gününüz hayırlı huzurlu bereketli geçsin güzel bir pazar günündeyiz hava parçalı bulutlu Almanya'da. Internette bazen kimleri Takip ettiğim izin farkında bile değiliz çocuklarımızın örnek alacağı kişiler mi takip ettiklerimiz yoksa Kapımızdan içeri alıp elimizde yemek masasına davet etmeyeceğimiz insanları takip demeyiz Siz bunu yapıyorsunuz diye söylemiyorum Hayır kendim de bunun içine katarak Biz kimi takip ediyoruz gerçekten takibi değer insanlar mı kimlere beğeniler yapıyoruz sosyal medyada diye düşünmek lazım diye düşünmeye başladım. Biliyor musunuz bu günlerde çok tatlı bir hanımla tanıştım 💗Şengül Yiğit 🌸🍃💗o kadar değerli bilgili donanımlı takip edilesi hayatı Örnek alınası bir insan böyle insanları bulduğumuz zaman gerçekten değerlerini vermeye çalışmamız lazım beğeniler ve yorumlarını yapmamız lazım Nasıl ki siz beni takip ediyorsunuz Umarım ki beğenerek takip ediyorsunuz ve Bey neler yapıyorsunuz yapmanız lazım eğer yapmıyorsanız eğer beğeniyorsanız beğenmeniz lazım Çünkü bu insanların sayılarının herkese yayılması lazım onları çok insanla paylaşmamız lazım ki seslerini duyurabilirim ve olumlu insanlar mutluluk saçan Şükrü bilen insanların sayısı artması sebebiyle bunu yapmamız lazım ...
Gelelim şu anda okuduğum kitaba kitabının ismi bile o kadar tatlı ki evimiz cennetimiz olsun bunu hepimiz istiyor sanırım ama bunu isteyip de buna gidecek Yolları kolaylaştıracak veya vesile olacak kitapları evimize almıyoruz evimize aldığımız kitapları da bir dikkat etmek lazım Ne okuyoruz ya da değer verilmesi gereken kitaplara gereken değeri veriyor muyuz Bence bunu çok düşünmemiz lazım artık çok keyifle okuyorum iki tane kitabı ve kitabın bölümlerinden ufak ufak Sizinle böyle paylaşmak istedim Bu söylediklerim size değil bana değil hepimiz için o yüzden ben Payıma düşeni alacağım inşallah Siz de alırsınız sevgi ve selamlarla yolunuz Aydın umutlu mutlu imanlı olsun  🌸🍃 

Keine Kommentare: