29.11.23

umre den selamlar

Selamlar Merhabalar hepinize bloğa uzun zamandır yazı atmadığımın farkına varınca Olmaz böyle dedim. Biz blokla başladık bu dünyaya diye hemen başladım yazmaya.

Öncelikle daha önceden neden gitmemişim diye kendime çok kızdım ve sonra Şöyle düşündüm. Önce niyetine giriyorsunuz. Rabbim onu size sonra Nasip ediyor. Yani kalbinize düşmeden oraya çağrılmıyorsunuz. Bunu herkes söyler orada Allah'ın misafirisiniz. Allah'ın evindesiniz. Evet ama kalbinize bu sevgiyi bu aşkı bu isteği düşürmeden Bu size nasip olamaz. O yüzden öncelikle Bunu kalbinize bir düşürün derim. Ben mutlaka gidin yaşınızı ilerlemeden gidin ki oranın kıymetini sevgisini çok güzel yaşarsınız. Ailenizle mutlaka gidin. Sevdiklerinizle gidin ki anılarınız Birlikte olsun. En kıymetli Anılar orada oluyor. İnşallah gitmek isteyenlerin de Rabbim işlerini güçlerini kolaylaştırsın ve güzellikle Sağlıkla huzurla gidip gelmeyi nasip eylesin hepinize.
Özel bir firmayla gittik ve bu gittiğimiz firma ilk önce Mekke'ye gittik. 7 gün Mekke'de kaldık ve sonra 7 günde medine'deydik. Muhteşemdi. Her şey bunlarla ilgili Bu konularla ilgili çok güzel videolar yaptım. YouTube kanalımda girip bakmanızı size tavsiye ederim. İnşallah gerçekten de yürekten söylüyorum. Bunu Allah'ım sizlere en yakın zamanda o mübarek topraklara gidip oraları ziyaret etmeyi nasip etsin. YouTube'da izlediğiniz zaman beni anlayacaksınız. Çünkü gerçekten video yazıdan ve konuşmadan çok daha etkili Bence Hepinize iyi seyirler.

LUTFEN TIKLAYIN  ilk Video UMRE

www.youtube.com/azideev 👍💖🌸🍃🩷














http://azidenin.blogspot.com/2023/11/umre-den-selamlar-getirdim.html



Keine Kommentare: