08.06.08

Pazardan Bebekler



Bugün kahvaltimizi disarda mis gibi ,citir citir sicak simit ,pogaca beyaz peynir ve cayla yaptik . Aslinda cayi hic sevmem ama nedense simit ve peynirle baska oluyor tadi(yada bana öyle geliyor)
Tabi Türkiyede yasayanlar icin simit cok kolay ulasilabilinen bir yiycek ama burda öyle degil(Almanya'da).Bazi yerler yapiyorlar ama simitmi? yoksa simit taklidi yapan ekmek cinsi birseymi belli olmuyor :))
Sonrasinda pazara gittik.Geziyorduk aaaaa birde baktim bir sürü bebek yatiyorlar bir tezgah üstünde, cok sasirdim (uzaktan gercek sandim yok yaa olamaz dedim) yaklastim tezgahin önüne bir de baktimki bebekleer sanki dondurulmus gercek bebekler gibi . Gözleri , o yüzlerine verilen ifadeler cok gercekciydi.Bir ara aklima cok ilginc seyler geldiii . . . . tüylerim ürpermedi degil ,insanin aklina korku filmlerindeki gibi birseyler gelmiyor degil :O .
Cok uzattim farkindayim
fiyatlarini sordum 100 euro ile 200 arasi fiyatlar , Beklerin saclarida gercek sac .Saticiyla biraz sohbet ettik kendisi yapiyormus bebekleri . Data detayli görmek icin resimlerin üzerlerine tiklayin .