19.09.08

Köfteli Makarna

[CIMG6451.JPG]

MAlzemeler : . . . . . .MAkarna . . .Köfte ....biber salcasi....Felseyen....Parmesan ( yoksa istediginiz bir peynir cesidi)....2 dis sarimsak ....2 büyük domatez ....

Yapilisi :: Tavada köfteleri kizartin ve sonrasinda icine biber salcasi ve sarimsaklari ekleyin . Domatezleri ufak ufak dograyip onlarida tavaya koyun sonrasin da baharatlari ekleyin (ben bunlari kattim: pul biber,kirmizi toz biber , karabiber , kekik, ).Makarnayi da bir kenarda haslayin ve hasladiginiz sudan bu tavaya biraz ekleyin .Cok da sulamadan . Servis yaparken isterseniz köfteleri makarnanin üzerine koyun yada tavaya makarnalari ilave edip öylede servis yapabilirsiniz. Ben makarnanin üzerine köfteleri servis edip üzerine fesleyenleri ve en üstünede peyniri rendeledim ... ..(bir Köfte hastasi olarak )Benim cok severek yedigim bir Makarna cesidi