19.04.09

Ev tipi Hamburger ( ekmek arasi köfte)

Köfte desek nasil olur aceba :)? ama orjinali hamburger degilmi °~°

Kendimi bildim bileli bütün yemekleri ekmek arasina koyup yerim , ekmek arasi yapmadigim yemek kalmadi (taze fasulye ve diger bütün sebze yemeklerini ) , sanirim bu okul zamanindan kalma bir aliskanlik . Köfteye gelince köfte hastasiyim desem hicde abartmis olmam . Bu ekmekciklerde Almanyada kahvaltilarda cok kullanilan bir ekmek Brötchen :)) Brot :ekmek demek chen : cik eki yapiyor . Brötchen: ekmekcikler

Köfte kiymasi alirken herzaman yagsiz aliyorum , hatta genellikle etten cektirtiyorum . tereyag haricinde hicbir et yagsi aslaaaaaa yemem , eve et alinincada canim Askim onlari ince ince ayiklar ;) yoksa yiyemiyorum . Ne kadar uzattim lafi degilmi yeter bu kadar laf tarife geciyorum

Ben köftede yumurta kullanmiyorum , hazir hicbir toz falanda asla kullanmiyorum , kendim baharatliyorum ve en azindan ne koydugumu biliyorum icine.
  • Ekmek ici (ekmek iclerinide rondodan cekip buzluga atiyorum , sonrasinda oradan kullaniyorum)
  • baharatlar ( Kekik , nane, kimyon, toz karave kirmizi biberler vs. vs.)
  • sogan bazen sarimsakda kullanmiyorum bu köfteye de kullanmadim ,
  • zaten zeytinyagi sonradan üzerinede cigden döküyorum , nefis oluyor
  • kizarttiktan sonra salca ekledim tavaya biraz daaha zeytinyag ekledim cok lezzetli oluyor i
  • ekmegin üzerine önce köftenizi sonra peynirinizi ve ardindan da diger ne isterseniz ekleyin
  • Afiyet olsun

NOT: Ben yedikten sonra peyniri köftenin üzerine koymadigimi farkettim :)) . Cok acikmistim ve en hizli tarafindan yuttum hamburgeri

Nurgülcügüüüüüüüüüüüüüüm nasil detay olmusmu :))))))

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

ya neden ismimi verdin :D bu kadar detay ısteyen kım dıye merak etseydı okurlarin birazcık :D ( kendımı razıl olmus gb hıssedıyorum :) ) ama lezziz görünüyo sayfanızda başarılar hehe heh heh