25.04.09

Firinda Ispanakli Akitma (Krep- Cizlak)

Krep malzemesi icin : süt , yumurta , un ,1 cay kasigi kabartmatozu , tuz ve zeytinyag

ic Malzemesi icin

  • ispanak
  • tuz, karabiber, muskat(hint cevizi)
  • peynir ( ben parmesan cok sevdigim icin onu kullandim)

Besamal icin : süt, tereyag, un

  • Krepleri yapilip kenara konur.
  • un , süt un ve tereyagdan besamel hazirlanilir.
  • icini hazirlamak icin , ispanaklari ve baharatlari ve parmesan karistirilir.
  • Yapilan cizlaklarin icine malzemeler eklenir( ben bazilarinin icine 1 kasik besamelde koydum , öylede olabiliyor)
  • resimlerde de görüldügü gibi katlanir. üzerlerine önce kasar ve sonrasindada kasar eklenir.
  • 200 derecede üzeri kizarincaya kadar pisirilir.


Cok lezzetli oluyor ve dedgim gibi kreplerin icine biraz besamelde eklenebilir ben iki türlüde yapiyorum ... Umarim memnun kalirsiniz :))

Keine Kommentare: