31.05.09

Kolay Pogaca Hamuru


Bu hamuru cok seviyorum ama 2 yildir yapmadigimin farkina vardim . Tarif sekercim ablamin tarifi

MALZEMELER :
  1. 2 maya
  2. 1 su bardagi sicak su süt
  3. 1 su bardagi sivi yag
  4. 1 su bardagi ilik su
  5. 1 corba kasigi seker
  6. 1 tatli kasigi tuz
  7. 2 yumurta sarilari üzeri icin beyazlarini icine katin
  8. un , ölcü veremiyorum ölcmedim :)

YAPILISI :...... Bütün malzeleri karistirin ve kulak memesi kivaminda cok hos bir hamur oluyor . Önemli olan hamur oldugu icin pogacayi söyle yapin böyle yapin demiyorum. Istediginiz icin kullanarak istediginiz sekili verin . Gercekten en kolay hamur bence bu .
Ben yaparken ölücleri 2 kati olarak yaptim .


Hamuru yogurtduktan sonra ic malzemesini hazirlayin . Veeee en güzelide hamuru dinlendirmeye bekletmeye gerek yok ..

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

bugün denedim ama 1 maya kulandim
bide birkac tanesine sucuk dizdim
ailemin cok hosuna gitti..