25.12.20

Kore Dizileri

Bu en son izlediğim dizi çok keyifliydi tavsiye ediyorum Hem teknoloji ile ilgileniyorsanız bunu çok seveceksiniz Çünkü yazılımla alakalı bir şans verin bence bu diziye çok severek izledim
Selamlar Merhabalar hepinize Evet yine Kore dizi izliyorum Kore dizileri ile ilgili harika bir video yaptım mutlaka takip edin YouTube'da sevdiğim izlediğim keyif aldığım dizileri paylaştım Ve şunu da söyleyeyim Gerçekten Kore dizileri Kore kültürü bize çok yakın ve bizim diziler gibi cılkını çıkartmıyorlar 30 40 50 60 70 80 bölüm değil Özellikle ha öyle olanları da var ama benim genelde tercihim 16 ile 20 bölüm arası ve Reklamsız sınırsız netflix de de çok böyle keyifli keyifli izleyebiliyorsunuz O yüzden Kore dizilerini eğer hiç izlemediyseniz gerçekten o video mutlaka izleyin tavsiyeleri göreceksiniz Çok keyifli ve yüzünüze tebessüm bırakıyorlar Bir de Kore dizileri ile ilgili bir şey daha eklemek istiyorum Kore dizileri ile ilgili diyelim ki bir dizi konu avukatlık diyelim ki bir dizi film sektörü diyelim ki aşka bir dizi doktorlarla ilgili İnanın her konuyu öyle güzel işliyorlar ki o konu ile ilgili bir detay bilgi bile alıyorsunuz Yani bu ne Hollywood filmlerinde var ne de Türk filmlerinde boş boş vakit burada hem yüzümüz de tebessüm oluyor ve adamlarını size Duygu aktarıcıları harika Gerçekten bayılıyorum 3 yılı devirdim herhalde kız kardeşim Nurgül sayesinde izlemeye başladım de çok keyifle izliyorum tavsiye ederim Gerçekten bir bakın Özellikle o videoyu izleyin YouTube kanalıma bir geçin Kore dizileri videolarımı göreceksiniz detaylı bir şekilde anlattım hepinize Sevgi selamlarla güzel bir gün diliyorum

Keine Kommentare: