05.02.21

cumaniz huzurlu olsun

🍃🌸💫Selamlar Günaydınlar 🍃🌹🍃Cuma gününüz huzurlu mutlu keyifli geçsin inşallah bu günler 🌹🍃🌸Evet çok sıkıntılı stresli geçiyor ama Allah'ım gerçekten sevdiklerimize ve hepimize sağlık sıhhat versin bizim Umudumuz var geçecek bu günler İnşallah geçecek. 6
💫🍃🌸Bugünlerde benim büyük sıkıntım var o da Betül'ün gittiği okulda hala online ders sistemini sağlam ve düzenli bir ders sistemi kuramadı lar ve otomatikman çocukların düzenini . Online ders verip ona göre ev ödevi vermiyorlar da sürekli odev  gönderip ama Sen karşıdan bir şey vermeden bir şey istiyorsun !  Çok saçma bir durum oluştu Hayırlısı olsun Ve bu arada bir türün gittiği okul benim Yaşadığım şehirde en iyi Anadolu Lisesi kategorisinde bir okul yani şaşılacak şey aslında!  bunu Instagram'da da yazmıştım birçok kişi ile yazıştık bazı şehirlerde okullara göre sistemi farklı farklı yapanlar var ama çok aptalca Bence bu da Çünkü her okula göre sistem değişmez Milli Eğitim Bakanlığı Biz sistem ve müfredat yapıp o doğrultuda bütün okulların gitmesi gerekirdi yani online sistem için söylüyorum bunu yapamadılar beceremediler ciddi ciddi beceremediler şaka gibi nokta Hatta geçen gün online derse katılırken 5 kişi girebildi derse ve öğretmen en son girebildi online öğretmen derse giriş yapamadı şaka gibi komik bunlar 🧐🙄🍃.
.
🌸🍃💫 www.azidehobi.com 💫🍃🌸
❕📽YouTube kanalıma geçiş yapmak için profilden linke tıklayıp YouTube kanalındaki videoları izleyebilirsiniz ve kanalıma abone olabilirsiniz. ✔❕🌸🍃.

#gutenmorgen#günaydın #안녕하세요 #Buongiorno #Buenosdias#Goedemorgen#早上好 #azidehobi



Keine Kommentare: