08.02.21

Kar Alarmi Almanyada -14 ler

07.02.2021 gecesinden itibaren kar yağışı tipi halinde devam ediyor Alman devleti uyarı yaptığı özellikle soğuğa karşı ve fırtınalı kar yağıyor Bugün hala devam ediyor Hiç durmadan yağmaya devam ediyor en son 2010 yılında yine böyle Karlar Altında Aydık ve Almanya'da tuz stokları bitmişti. Ama muhteşem bir görüntü ve Instagram'dan mutlaka takip edin orada çok güzel hem videolar hem de fotoğraflar paylaşıyorum Gününüz hayırlı mutlu bol bereketli geçsin
Dün yani 07 tarihinde tam 3 kere evden çıktım bir çıkışın Betül'le beraber çıktık sonra tekrar ben eve geri geldim Sonra bir daha çıktım sonra 3 kez Betül tekrar beni çağırdı Çünkü arkadaşıyla dışarı çıkmıştı arkadaşı onundan erken ayrıldığı için sonra da ben dedim ki hadi gel ben sana Pizza ısmarlayayım soğuk karlı havada sıcak Pizza Ben de çok keyifliydi
12.000 adim atmıştım dün 🥰🌸🍃💫☃️☃️❄🌨
Youtube icin tiklayin




Keine Kommentare: