22.02.21

Patates salatasi bıldırcın yumurtali

Selamlar Merhabalar bugünün menüsündeki yemekleri görüyorsunuz şu anda ama önemli olan şu Patates salatasını nasıl yaptım son dönemlerde en favori patates salatası tarifi bu oldu mayonezli tabii ki ama içinde en az 6-7 tane bıldırcın yumurtası var bıldırcın yumurtasının protein değeri normal yumurtanın kimseyi Kimisi Kimisi üçümüze olduğunu söylüyor ama bütün herkes hemfikir ki en az iki misli protein deposu ve Eğer çocuklarınızı yumurta tüketmeyi istemiyorlarsa bunu bıldırcın yumurtası ile Bence harika bir şekilde telafi edebilirsiniz ama yine araçları kaç yaşından itibaren kullanılıyor bunlar önemli konular gelelim Patates salatasını bıldırcın yumurtalarını haşlayıp patates salatasının içine koyun muhteşem oluyorlar🌸🍃💫😍🌸🍃💫
Malzemeler patates kornişon turşu bir tane tam baş soğan bunu da eklemeden geçmeyeyim Ben mayonezli salatalara soğan mutlaka koyuyorum soğan yoksa pırasa varsa pırasa koyuyorum yani sebzelerden dişe Kıtır kıtır gidecek olan her şeyi içine koymaya çalışıyorum çünkü çok güzel yakışıyor mutlaka karabiber ekliyorum ve kullandığım kornişon turşunun suyundan çok azıcık Yani şöyle diyeyim mayonez şişesinin dibinde kalan muayenesi temizlemek için birazcık turşu suyundan ilave yapıyorum o da çok güzel lezzet veriyor Umarım beğenirsiniz görüşmek üzere hoşça kalın Instagram'dan takip etmeyi unutmayın

Keine Kommentare: