02.10.21

minik bir köpek

20 yıllık arkadaşımı ziyarete gittik🌸🍃 geçen haftalarda o bendeydi hem de bu minik tatlı Minnoş ile beraber geldiler Bana küçük bir köpekleri var artık ismi de Elmas ismi kadar tatlı ismi kadar değerli Bütün canlılar değerli ama köpek yavruları da bambaşka tatlı çok tatlı küçük bir köpek aldılar ne kadar tatlı sizlere anlatamam hep şey düşünüyorum sizlerle de paylaşmak istedim Bence hayvanlar Allah'ın bize sahip çıkmamız için gönderdiği emanetler ve hiç büyümeyen çocuklar bebekler gibiler Rabbim gerçekten onları korusun bizlere de Vicdan Merhamet nasip etsin ki onları koruyacak kolu kollayacak Kalbe nasip olalım. Betül bebekliğinden itibaren hep beni izlediği için ben de büyük küçük bütün hayvanları köpekleri çok aşırı sevdiğim için şükürler olsun ki Betül de hayvansever bir birey olarak yetişti gördüğümüz zaman mutlaka o hayvanın kendi alanına girmeden önce onun müsaadesi oluyor bu bir kural Aslında bunu birçok kişi de bilmiyor köpek istediği zaman size geliyorsa yaklaşıyorsa Siz o zaman onun alanına girebiliyorsunuz Eğer öyle yapmazsanız ısırılır sınız en tatlı köpek tarafından birlikte ısırılma ihtimalimiz olabilir

Keine Kommentare: