01.08.11

Parisdeydim :) Tatil / Azide Hobi

Aslinda ekleycek yazilarim cok birikti ama vakit bulamiyorum , en yakin zamanda yazilar gelicek :) Kisa bir tatil yaptik Parisdeydik , cok eglenceli ve hizli gecti . PAstalarina  bayildiiiim biraz tuzluydu ama degdi. Söyle bir kiyaslama yapicagim Almanya cok ucuzmus ;)  Parisle kiyaslayinca böyle oldu .








VIDEO ICIN TIKLAYIN 


Abimin evinde parsin göbeginde kaldik , Kaldigimiz ev cok degisikti ;) Bu da evin bir kösesi 

Langarda aksam yemegi yedik ve ben Creme  Brulee ye bayildim ;) 
Amma Fransada yyedigim hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic birseyi begenmedim yemek olarak zaten benim damagima hitap eden bir sogan corbasi vardi gerisi iiiiiiiiiiiiiiiiiggggggg  :D  Ama yanimdakiler masallah ne bulurlarsa yiyen cinsden olduklari icin memnun kaldilar :S 




Keine Kommentare: