09.11.20

Azidehobi ....ne YAZDIM NE YAZDIM ,,,

 Sabah saat : 8: 20

Günaydinlar Selamlar :) 


Uzun bir süre söyle ay özeti yil özeti yapmadim ha di yaziiyim birseyler ama yazmayi da hic sevmiyorum anlatiyim saatlerce ama yazmak uzun is geliyor zaten bu yüzden basladim ya youtube da videolara ama siz öncesini bilmiyorsunuz eski saglam takip edenler bilir . O zamanlar google video vardi bu youtube la birlesmeden önce ben videolara ilk onunla basladim . Ardindan youtube la birlesince yourube da basladi :) hatta 2008 de basladi ki o zaman yine Hainler haini israil flilistine saldirmisti ve benim renkli civil civil sayfami siyah yapmistim sebebi filistini BOYKOT  ediyordum derken TRTint de bir program gördüm Türksite diye bloggerler ve sayfalar tanitiliyordu ardindan sayfam bir hafta sonra orada yayinlandi kapkara sayfam :)) boykot ediyordum ya degistirmedim siyah kaldi haliyle :) 

Peki neler degisti 2008 den bu yana KOCAMAN hic birsey Dünyada hic birsey degismadi ZALIM  yine Zalim . Ermenistan Azerbaycan isgale kalkti yine bombalanan müslüman masum ülkeler -.... Dünya Avrupa Islam üzerine islamafobi yi daha cok besleye besleye büyüttüler . Almanya Avusturya hollanda Cok sasirmayin Fransa :)) kimse de sasirmadi ya ;)  bizim üzerimize younla oyunlar :) ... 


Ha bu serecde ben büyüdüm :) :D  evet ya 42 yasinda oldum epeyde büyümüsüm ama dime , Kizim 10 yasinda Cok sükürler olsun pirlanta kalpli bir kizim var sükür sebebimdir onun güzel kalbi . 

   Corona geldi gecen yil Ülkeler arasinda duvarlar yükseldi gözle görünnen görünmeyen :) maskeyle dolasiyoruz hepimiz . Instagram trend oldu , facebook anneanne  dede meclisine döndü ... aman neler lus neler olaylar olaylar :))  haa ben kdrama seven bir kisi oldum :)) .. 


deprem oldu izmirde aci bir deprem yine umursuz insanlarin ihmalleriyle yikilan yok olan hayatlar ! yok kizim biz ders almayan bir toplumuz biz bak yazarken cizgimden cikip sinir basti su anda ! hic birseyden ders almayan umursunuz bir milletiz  zaten ben yillardir diyorum Almanyada bille sabat 4 de 5  de kalkiyor hani biz musluman toplu nerde ! erken kalk olayi zaten bosver Islami muslumanligi ne musluman olan anladi nede olmayan , felsefesini anlamadan sekilcilikle yogurdular durdular :)  zaten birde herseyi cok bilen cahil birr kesim türedi iyice .... ama hayat cok güzel yinede ormanlar gökyüzü ... kafayi kaldirip bir bakmak nefes alip sonra devam etmek lazim .. Ben umutuluyum tabi muslumanin silahidir umut ! birde bir kac geri zekali adi müslüman mi benim kutsal islam dinimin temsili yok daha neler cahiller inanir buna anca! sen kitabini acma okuma tarihine bakma sonra HOCa bunu dedi yapma etme . Hocalar kovalasin seni :)) Yaaa ey akilli insan kuran sana geldi ac oku bil oku BAk peygamberimizin hayatina incele arkani dönüp de kötüleyenler  cevabin olsun hemde bil bil bil . sonra kendi dininden sogarsin ! neden bilmedigin icin o böyle demis su söyle demis le degil i bu hayat ! nerden nereye geldim . iste ayatta böyle ama üzülüyorsun sonra 15 dk. sonra birsey oluyor gülüyorsun . 

aklima butun cümleler ayni anda geliyor sasirdim valla neyi yazsam diye hepsini tutuyorum yeter simdilik ... Tek son cümlü hepimiz imtihandayiz bu dünya da kimisi sayavs isgalle kimisi anne babasiyle kimisi evladiyla kimisi kardesiyle kimisi aclikla  . . . . . A B C D  cesit cok sinavdayiz sabirla hakkimizi arayarak Allah rizasini kollayarak gecicegiz insaAllah ...


Selametle Haydi güzel günlerimiz olsun insaAllah ;) 


azidehobi .;) 

Keine Kommentare: