03.12.20

ispanakli protein bombası


🍃🌸💕Selamlar🦋 Merhabalar tekrar hepinize harika bir tarih bu daha önce de YouTube kanalımda yapmıştım Yunan olan komşum sofya'dan ilk defa böyle bir börek yemiştim çok pratik sadece alt tarafında karbonhidrat ve üst tarafında incecik karbonhidrat içinde ıspanak ve bol yumurta var detaylı tarif için YouTube kanalına sizi bekliyorum Çünkü gerçekten muhteşem bir tarih ben buna bayılıyorum Abartısız hastasıyım için de beyaz peynir dereotu ıspanak pırasa sebzelerle her türlü sebze ile bunu yapabilirsiniz YouTube kanalım ve Instagram'dan takip etmeyi unutmayın sevgi ve selamlar hoş güzel mutlu günler 🌸🍃💕🦋🌸🍃💫 www.azidehobi.com 💫🍃🌸
❕📽YouTube kanalıma geçiş yapmak için profilden linke tıklayıp YouTube kanalındaki videoları izleyebilirsiniz ve kanalıma abone olabilirsiniz. ✔❕🌸🍃.

Keine Kommentare: